«
« Obiectivul meu este de a crea culori, decoratiuni si situatii care vor contribui in a face viata mai confortabila si armonioasa. »
Giorgio Graesan: o viata in culori

Viata familiei Graesan nu a fost niciodata in alb-negru: tatal, Luigi Graesan, imediat dupa razboi a fondat ALPI COLORI pentru fabricarea de vopsele pe baza de apa si pulberi de pigment. Celor doi fii ai sai, Giovanni si Giorgio, le-a fost greu sa tina pasul cu tatal lor energic in managementul pigmentilor, dar au luat la cunostinta si din curiozitatea creatoare a aparut dorinta de crestere si inovare.

In anul 1970, Giovanni a lansat ALPI PARATI care producea tapet, in timp ce Giorgio avea ca obiectiv crearea si distribuirea de finisaje decorative inovatoare, folosind tehnici de marketing noi si cu culori puternice, in cele din urma devenind director comercial.

In anul 1983, in necesitatea de a impinge mai departe afacerea lui Giorgio ii vine ideea de a infiinta Castoro care creea alternative pentru tapet.

Prima mare schimbare a venit in 1987. AQUARIA a fost lansata pe piata. o vopsea in recipient de sticla.Aceasta a fost prima revolutie reala de marketing - peretii casei erau decorati cu o vopsea.

In anul 1990, fenomenul SPATULA STUHHI a intrat pe piata. Acest produs natural, disponibil intr-o gama rafinata de culori, nu au fost lasat la voia intamplarii si s-a bazat intotdeauna pe axioma Culoare = Emotie.

De atunci, acest produs a fost vazut in tot felul de culori si nuante. 1996 a vazut tonuri mediteraneene si nuante de Portofino (Colori di Portofino), in 1999 soarele fierbinte al Marocului (Sole di Marocco), iar in anul 2004 viata si energia de a trai in New York.

La inceputul anului 2004, Giovanni a parasit aceasta lume si tapetul sau, lasand inovatie si optimism in inima tuturor celor care l-au cunoscut.

In anul 2006 se schimba numele, devenind o companie mai flexibila, subliniind importanta relatiilor cu partenerii, adaugand cuvantul FRIENDS (Prietenii), reprezentand adevaratul scop: creearea unei retele de oameni respectuosi si fericiti sa lucreze spre perfectionarea individuala si sociala.

O cautare continua pentru cele mai bune strategii de comunicare este de fapt motorul real al afacerii si calea spre coerenta si simplitate, iar mesajul a fost acoperit in ultimii ani prin imagini curate si continut in ascensiune, ca urmare a valului masiv de schimbare care rezulta din evolutia tehnologiei.

Anul cu cea mai mare schimbare este 2012, cu prezentarea produsului SEGUI IL TUO ISTINTO, care va modifica cu siguranta perceptia asupra unui finisaj decorativ, folosind a treia dimensiune, reflectand calitatea si performanta produsului Segui Il Tuo Istinto.

In anul 2015 s-a deschis primul magazin pilot din Milano pentru a declara participarea firmei in lumea designului si a modei.